منوی راستکلیک فایر فاکس را جمع و جور کنید

آموزش در ادامه مطلب

 

مرورگری همه‌کاره که با انتشار نسخه ۴ دوباره سر زبان‌ها افتاد. یکی از نقاط قوت فایرفاکس، داشتن افزونه برای هرچیز و هرکاری است.

اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از کار با این مرورگر و بعد از نصب چندین افزونه، منوی راست کلیک فایرفاکس بسیار طولانی و شلوغ بشود و شما برای هر کاری باید این منو را بالا و پایین کنید. اما نگران نباشید، فایرفاکس برای این مشکل هم راه‌حلی دارد!

افزنهffchrome که توسطbinary turf عرضه شده است، می‌تواند منوی راست کلیک فایرفاکس شما را چنان جمع و جور کند که هیچ‌وقت تصورش را هم نخواهید کرد.

ffchrome_rightclick_2

به اینجا بروید و FfChrome را دانلود کنید، طبق روال همیشگی، فایرفاکس را ازنو راه‌اندازی کنید و از این افزونه لذت ببرید!

ffchrome_rightclick_3

همانطور که مشاهده می‌کنید در آخر منوی راست‌کلیک گزینه‌ای به نام Show All وجود دارد که با نگه داشتن چند لحظه موس روی آن، می‌توانید منوی اصلی و تمام گزینه‌های آن را مشاهده کنید.

بعد از نصب افزونه، به‌طور خودکار منوی راست کلیک فایرفاکس کوچک و جمع و جور می‌شود. اما شما می‌توانید با رفتن به قسمت تنظیمات FfChrome منوی راست کلیک را هرجور که خواستید، ویرایش کنید.

Ffchrome_options

شما می‌توانید با قرار دادن تیک مشخص کنید که کدام گزینه در منوی راست کلیک نمایش داده شود و در کادر بالایی هم می‌توانید مدت زمانی که باید موس را روی Show All‌ نگه دارید تا همه‌ی گزینه‌های منوی راست کلیک نشان داده شود را تعیین کنید.

امیدوارم از این افزونه‌ی بسیار کاربردی که واقعا برای من مفید بود، لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد