پنج ترفند برای زنده ماندن

پنج ترفند برای زنده ماندن عمر باتری لپ تاپ 

گاهی پیش آمده که یک کار مهم با لپ تاپ دارید و درست در اواخر کار، باتری لپ تاپ تمام می شود و با یک دنیا افسردگی مجبور ید یک پریز برق از ناکجا آباد پیدا کنید، در حالی که می توانید با رعایت موارد زیر، روشن ماندن لپ تاپ خود را نا حداکثر زمان ممکن تضمین کنید:

1-      از مدیر برق خود سیستم عامل استفاده کنید: در ویندوز، تنظیم کنید که بعد از 5 دقیقه نمایشگر خاموش شود و بعد از 10 دقیقه سیستم به حالت sleep برود. اگر حوصله صبر کردن دارید، تنظیم کنید که بعد از بسته شدن لپ تاپ، به حالت Hibernate برود.

2-      احتمال اینکه یک معادله یک میلیون مجهولی را بخواهید در یک سفر هوایی حل کنید بسیار پایین است. بنابراین نیازی نیست که از تمام توان پردازنده خود استفاده کنید، کافی است حالت Power Saver را در ویندوز های ویستا  و 7 انتخاب کنید تا پردازنده با سرعت کمتری فعالیت کند. همچنین وقتی کابل برق اطراف تان نیست، اصلاً به سراغ بازی های سه بعدی نروید.

3-      روشنایی نور نمایشگر را تا حدی که می توانید کم کنید.

4-      مؤلفه های غیر ضروری مانند وای فای، بلوتوث و مادون قرمز را غیر فعال کنید چرا که مصرف باتری آنها بالا است. همچنین از دستگاه های جانبی مثل USB فقط در زمان ضروری استفاده کنید و نگذارید دستگاه بیکار بماند.

5-      موسیقی را فراموش کنید، چرا که پخش موسیقی یعنی چرخاندن دیسک سخت و این یعنی مصرف بالای باتری.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد