کنترل پروژه

در این قسمت شرح چگونگی مدیریت یک پروژه به طور مختصر شرح داده شده است همچنین این بخش شامل نمودار های برنامه ریزی شده و همچنین فایل اصلی MSP می باشد امیدوارم که مفید باشد.
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
نرم افزار MSP
اهمیت نرم افزار Microsoft Office Project در پروژه ها، چه در زمینه های عمرانی چه در زمینه های صنعتی و ...
این نرم افزار توسط شرکت مایکروسافت ساخته شد و برای مدیریت منابع و زمان مورد استفاده قرار می گیرد و اهمیت به ویژه برای مهندسین به خصوص مهندسین عمران و مهندسی مدیریت پروژه دارد برای همین یاد گیری آن لازم و امری مهم است.
این نرم افزار همانند سایر نرم افزار های Office دارای محیطی مشابه با آنان هست در قسمت های قبلی آموزش مختصری که توسط دانشجویان  دیگر سایر دانشگاه داده شده قرار دادم.
اما دلایل اهمیت این نرم افزار
این نرم افزار از این جهت دارای اهمیت به خصوصی در بین مهندسین است می توان توسط این نرم افزار برنامه ای برای زمان بندی پروژه، تقسیم بندی کارها به واحد های کوچکتر (WBS)، تخصیص دادن منابع و بودجه به هر کدام از این قسمت ها (WBS)، رسم نمودار  برای هر کدام از این قسمت ها، تعریف زمان بحرانی در پروژه، مشخص نمودن پیشرفت پروژه و...
نرم افزار Project  MS تصویری کلی از یک پروژه را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به وسیله ی آن برای رسیدن به یک هدف در پروژه و خاتمه دادن به پروژه و یا... برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد